Alla inlägg under mars 2011

Av milominmilo - 8 mars 2011 20:31

Japp. Som rubriken lyder så har lillskiten hunnit bli SJU månader. Bara att inse. Jag har ingen bebis längre.. Vart tog min bebis vägen???!!!

  

Har ni sett någon stiligare?! Mammas hjärta :-)


  

In tha hood liksom!


  

Jag har skaffat mig en liten hobby. Byxor till Milo :-) Symaskinen har jag dammat av och det är faktiskt riktigt roligt att sy. Frivillig fotomodell har jag ju åxå :-)


  

Solen har ju börjat (ÄNTLIGEN) dyka upp så då är det klart man måste ha brillor för vädret!


Milo kan äta själv...om det blir så mycket äta vet jag inte, men söt är han iallafall :-)


Gänget. Från vänster: Milee 5 månader, Douglas 4 månader och Milo 7 månader. Gissa om denna trio kommer att busa lite senare i livet :-)


Nu ställer han sig upp på alla fyra och gungar..men kommer inte riktigt iväg ännu. Men vänta bara! Vilken dag som helst så kryper han nog iväg...mammas bebis!


För att ta sig fram nu så har Milo gåstolen. Jädrans vilken fart han har! Ungen är ju överallt!! och når överallt. jag tror han har Gadget-armar den lilla skitungen :-)


Vi fick sänka ner botten på spjälsängen för någon dag sen. Jojomensan, han ställer sig upp på knä i sängen. Ytterligare ett bevis på att min bebis är stor nu!


     

            Musses klubbhus är tydligen bådas favorit?!


  

Milo hittade en kompis!


Även fast man växer och blir större är det skönt att sova. Då är Milo mammas bebis igen     


Semladagen idag, då är det bäst att jag lyder och äter en semla! Fettis-dag är det varje dag...så det är inget nytt.

Imorgon är pappan i huset ledig. Då ska vi ta premiärskoterturen om allt går som planerat :-)

Å nu tycker jag att min snoriga näsa kan bli bra och min hals kan sluta upp med att kraxa slem. Sådeså.

Semla var de ja.

Hejå!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards