Alla inlägg under januari 2011

Av milominmilo - 14 januari 2011 09:07


Nu är Milo drygt 5 månader!! vart har tiden tagit vägen??? Allt går för fort...han ska ju vara min bebis föralltid. Mittiallt så är väl han åxå nio år och bara ska vara med kompisar :-(

Mina älskade killar <3 och mosto Lilli <3


Det händer så mycket just nu med Milo. Varje dag upptäcker han att han kan saker..han rör sig mer och mer när han ligger ner. Snurrar och vänder sig, vrider och ålar sig. Den ungen kommer att gå före han sitter :-)


För övrigt håller vi på att renovera i vardagsrummet. Det blir inte precis som jag vill, men jag måste väl komrpomissa litegrann. Det blir iallafall som min backup-plan och det är ju nog bra...bara inte karln vet om det så är ju han nöjd när han fått "bestämma" litegrann..haha!

Idag ska vi hämta storasyster i Kalix och då ska vi gå in på EM och kolla efter en taklampa. Fatta att jag ska få en taklampa i vardagsrummet!! Äntligen åkte den där fula, onödiga projektorn ner! (även det en del av min plan...fast han tror att han har bestämt det själv)


Nu vaknar en snorig Milo..naturligtvis blir han förkyld efter mig... Hoppas bara att den blir lindrig och kortvarig. Mitt lilla hjärta får inte vara sjuk (för mamma vill sova på natten...hehe)


Dagens guldfisk: GLÖM INTE SOLSIDAN PÅ SÖNDAG!

   

Ovido - Quiz & Flashcards