Direktlänk till inlägg 16 oktober 2010

Härliga lördag!

Av milominmilo - 16 oktober 2010 16:02

En nöjd Milo ligger brevid mig här på kökssoffan så jag passar på att blogga lite.

Idag ringde jag min kära syster yster och sa till på skarpen! "Nu är det bara att du kommer hit och umgås med din systerson!!"

Nää..det gjorde jag inte såklart..hihi... Men jag ringde och frågade om hon visste "någon" som ville följa  med till Bränna och hjälpa mig välja jacka på Seth :-)

Såklart hon ville det! Så hon och älsklings lilla J kom och gjorde mig sällskap.

Och som jag fyndade!!  Jag hittade jättebraiga och fina vintervantar till Milo på skoaffärn. Gossiga och sköna julaftonsmorgonstrumpor åt Vikke och Fanny..allt detta på halva priset. Helt sjuuukt bra..som Grynet skulle ha sagt!

Jacka hittade jag åxå..en Tenson modell i mörkgrönmelerad färg. Jätteskön och bra satt den på. Bara 2500 kr! Fast jag är ju inte så garn att jag köper den...utan presentkort på 2000 kr. Vilken tur att jag har de!! Hihi.. Så jackan kostar mig bara 500 pix. Dessutom är den designad av Petter! Hur softisch är inte de ba??? De är ju åxå sjuuukt bra!

Fyndade gjorde jag även på blomteraffärn tillika begravningsbyrå här i byn. Dock så var det på blomstersidan jag fyndade..vad man nu kan göra för fynd på liksidan?!

Nå ialla fulla fall så var det en lykta som föll mig i smaken. Jag fick nämligen en jättefin lykta i present när jag fyllde år nyss, så nu tog jag tummen ur det berömda hålet och köpte en till i samma serie fast den större modellen. Jag har tittat och trånat flera gånger efter dessa lyktor men blivit för snål varje gång. Men nu var jag ju "tvungen" att köpa den större ;-) Lyktan kostade mig 29 kr eftersom jag hade blomstercheckar på 200 kr!

Det kommer att bli sjuuukt fint när jag hänger upp dessa lyktor brevid varann.

Så med andra ord har jag fyndat sjuuukt mycket idag ;-)


Milo är ju bara för söt. Han ligger och talar och försöker få tag på min strumpa. Den är knallgul med smileysar på så den är nog ganska fin i hans ögon :-)


Nu ska jag busa med min son. Få honom att skratta är ju det bästa som finns. Eller nä, NÄR han skrattar är det bästa som finns :-)


  


   

   

 
 
Ingen bild

Mosto Lilli - igen!

18 oktober 2010 12:14

Milo min prins, mitt hjärta smälter när du ler.
Du är så otroligt lik din storebror

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av milominmilo - 8 mars 2011 20:31

Japp. Som rubriken lyder så har lillskiten hunnit bli SJU månader. Bara att inse. Jag har ingen bebis längre.. Vart tog min bebis vägen???!!!    Har ni sett någon stiligare?! Mammas hjärta :-)      In tha hood liksom!      Jag har ska...

Av milominmilo - 14 januari 2011 09:07

Nu är Milo drygt 5 månader!! vart har tiden tagit vägen??? Allt går för fort...han ska ju vara min bebis föralltid. Mittiallt så är väl han åxå nio år och bara ska vara med kompisar :-( Mina älskade killar <3 och mosto Lilli <3 ...

Av milominmilo - 25 december 2010 23:05

av mig att inte uppdatera på en månad!! Fyyy!!! Vad händer då? Milo vänder sig hela tiden från rygg till mage, han äter gröt och potatis med diverse tillbehör, han har börjat bli kittlig..skrikskrattar när man killar honom på magen och upp mot ha...

Dop

Av milominmilo - 23 november 2010 21:07

Tack alla ni som gjorde Milos dop så fint :-) Jenny som gjorde så fina blommor...du är så fantastiskt duktig!    Så här snygg var Milo:       Olivia, Milos kusin och tillika fadder sjöng en sån fin låt "Älskade barn" Så duktig ...

Av milominmilo - 18 november 2010 20:52

Hmm..skumt.. Jag har "bockat av" att jag inte behöver godkänna kommentarerna i gästboken, men ändå nu när jag loggade in hade jag 5 nya att godkänna. Knas. Det var iallafall kul att se att några läser Milos blogg :-)   Nu ligger den lilla skitu...

Ovido - Quiz & Flashcards