Direktlänk till inlägg 15 oktober 2010

What a night!

Av milominmilo - 15 oktober 2010 08:16

Har jag sovit tre timmar är det en överdrift. Har Milo sovit BRA i några timmar så är det ännu bättre!

Han sov ju då som vanligt till kl 00 ungefär. Jag ammade. Han somnade om till 02.00 Skulle ge flaska denna gång. Men icket. Han vägrade ta flaskan i omgångar..Lasse provade även han att ge honom..men icket!..såklart vaknade han ju då när han grät. Han åt väl ungefär halva flaskan under tvång. Som straff för att jag inte gav han från bröstet så har han varit vaken till 03.30 Jag gav upp. Ammade lite så han skulle somna, vilket han inte gjorde. Visste ni att det är ganska bra serier på tv väääldigt tidigt på morgonen? The District och Private Practice. Alltså belägrade jag och Milo soffan. Jag blev less på att stirra på sovrumsväggen. Han har tillslut somnat kanske vid 04.00, men inte sovit bra. Han har legat och knorrat och vridit på sig som en mask på väg på en metkrok = jag sover inte. 04.40 vaknade han på riktigt och ville tydligen ha mat. Jag gav han lite. Inte i flaska alltså. Han somnade om till 06.00 Då ville han ha mat igen. Då var det morgon. Gick in i sovrummet 16.18 Väckte Lasse som låg och sov. 06.30 skulle han med färjan. Han fick eld i baken typ. Försökte få Milo att somna igen, men det gick han inte med på. 07.00 vaknade storebror så de var bara att kliva upp.

En helvetes natt med andra ord. Fast det kunde ha varit värre. Milo kunde ha skrikit hela nätter, det gör han inte.

Dessutom så är han ju rätt så söt nu när han somnat på golvet på lekmattan. Det brukar han inte göra. Han somnar mest och bäst i famnen.

Jag gissar att min lilla prins är trött idag.

Jag är.  

Dessutom smakar Olofssons limpan mögel. Den "går ut" den 19:e, så den kan inte vara gammal...förresten vad är det för datum idag??? Vad ska jag nu äta till frukost? Jag är ju hungrig! Tur att vi har kakor.


  

 
 
Ingen bild

Mosto Lilli

15 oktober 2010 13:04

Men lillstrumpa syster yster!
Ska jag komma hämta gossen en stund å gå på prommis så du får sova lite?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av milominmilo - 8 mars 2011 20:31

Japp. Som rubriken lyder så har lillskiten hunnit bli SJU månader. Bara att inse. Jag har ingen bebis längre.. Vart tog min bebis vägen???!!!    Har ni sett någon stiligare?! Mammas hjärta :-)      In tha hood liksom!      Jag har ska...

Av milominmilo - 14 januari 2011 09:07

Nu är Milo drygt 5 månader!! vart har tiden tagit vägen??? Allt går för fort...han ska ju vara min bebis föralltid. Mittiallt så är väl han åxå nio år och bara ska vara med kompisar :-( Mina älskade killar <3 och mosto Lilli <3 ...

Av milominmilo - 25 december 2010 23:05

av mig att inte uppdatera på en månad!! Fyyy!!! Vad händer då? Milo vänder sig hela tiden från rygg till mage, han äter gröt och potatis med diverse tillbehör, han har börjat bli kittlig..skrikskrattar när man killar honom på magen och upp mot ha...

Dop

Av milominmilo - 23 november 2010 21:07

Tack alla ni som gjorde Milos dop så fint :-) Jenny som gjorde så fina blommor...du är så fantastiskt duktig!    Så här snygg var Milo:       Olivia, Milos kusin och tillika fadder sjöng en sån fin låt "Älskade barn" Så duktig ...

Av milominmilo - 18 november 2010 20:52

Hmm..skumt.. Jag har "bockat av" att jag inte behöver godkänna kommentarerna i gästboken, men ändå nu när jag loggade in hade jag 5 nya att godkänna. Knas. Det var iallafall kul att se att några läser Milos blogg :-)   Nu ligger den lilla skitu...

Ovido - Quiz & Flashcards