Direktlänk till inlägg 21 oktober 2010

Hoppsan!

Av milominmilo - 21 oktober 2010 18:16

Ursäkta, det var någon dag sen jag skrev. Fy på mig!

Nå, iallafall så var jag och Milo till Luleå igår för att ha vår första latte-date med Åsa och Wendy.  Det var så kul att träffa dem!! Även fast Wendy inte var så charmig utan mest ledsen hela tiden. Hon tycker nog inte om Latte.

Det gör inte jag heller så det blev Åsa som kom närmast med sin varma choklad. Vi får köra på choko-latte istället. Haha. En gång i månaden minst, ska vi ha våra choko-latte träffar.

Sötaste Cääm kom med på stan och jag hoppas det är sista gången jag såg henne!! Med mage alltså. Bebisen är beräknad till idag men hon är så söt med sin mage så jag tror att h*n inte vill komma ut ännu iaf.

Eftersom jag glömde/inte hann hälften av det jag skulle göra (läs inhandla) i Luleå så var jag ju tvungen att skaffa det idag.

Först så kidnappade jag sötaste Olivia och drog me hon på Milos babymassage. Milo njöt och låg och pratade för fullt.

Just de ja! Igår när vi var i Luleå och hade en av våra matpauser på stan, så busade jag lite med honom..vi "hoppade" lite försiktigt. Så mitt i det hela kom världens sötaste skratt! Det vibrerade i hela hans lilla kropp när han skrattade! Vilken underbar känsla, jag blev varm i hela kroppen   


Iallafall så drog vi till Kaaaaalix efter massagen. Så där fick jag köpt papperstallrikar med Hello Kitty till helgens kalas. Hoppas att dom gillas.

Vi drog även en repa på REPA. Oj, vad mycket shabby chick grejer det fanns där!

I Love It! Nu hejdade jag mig så med mig hem kom bara en jättesöt liten ballerina i form av en gris (det lät inte så fint med den beskrivningen, men den är bedårande), en "stenplatta" som det står inristat "All you need is love" på....därutöver *host* *harkel*tvåkilogodis*host och en påse med krokofanter.

Till REPA återvänder vi fler gånger. När mitt vardagsrum ska inredas tillexempel.

Om jag ska berätta onödig information om Milo så kommer det här:

I förrgår sket han en jätteladdning. Det var en dryg veckas sparande. Idag sket han på Kinarestaurangen när vi åt lunch.

Rätt åt Kalix, lite skit till skiten. Haha!

Nu ligger han som vanligt och vilar här på soffan brevid mig. Han har snuttefilten över huvudet. Rackarns så söt han är min lilla Milominmilo.



Milo 18 timmar gammal        


 
 
vildsaga

vildsaga

24 oktober 2010 21:29

som sagt Wendy var inte på sitt charmigaste humör...nr jag var på stan i fredags med brudarna låg hon snällt ivagnen och sov...hmmm jäkla unge nåja nästa månad gör vi väl ett nytt försök kanske hon e nöjd och glad då ! hur som helst var det grymt kul att ses KRAM

http://vildsagasverklighet.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av milominmilo - 8 mars 2011 20:31

Japp. Som rubriken lyder så har lillskiten hunnit bli SJU månader. Bara att inse. Jag har ingen bebis längre.. Vart tog min bebis vägen???!!!    Har ni sett någon stiligare?! Mammas hjärta :-)      In tha hood liksom!      Jag har ska...

Av milominmilo - 14 januari 2011 09:07

Nu är Milo drygt 5 månader!! vart har tiden tagit vägen??? Allt går för fort...han ska ju vara min bebis föralltid. Mittiallt så är väl han åxå nio år och bara ska vara med kompisar :-( Mina älskade killar <3 och mosto Lilli <3 ...

Av milominmilo - 25 december 2010 23:05

av mig att inte uppdatera på en månad!! Fyyy!!! Vad händer då? Milo vänder sig hela tiden från rygg till mage, han äter gröt och potatis med diverse tillbehör, han har börjat bli kittlig..skrikskrattar när man killar honom på magen och upp mot ha...

Dop

Av milominmilo - 23 november 2010 21:07

Tack alla ni som gjorde Milos dop så fint :-) Jenny som gjorde så fina blommor...du är så fantastiskt duktig!    Så här snygg var Milo:       Olivia, Milos kusin och tillika fadder sjöng en sån fin låt "Älskade barn" Så duktig ...

Av milominmilo - 18 november 2010 20:52

Hmm..skumt.. Jag har "bockat av" att jag inte behöver godkänna kommentarerna i gästboken, men ändå nu när jag loggade in hade jag 5 nya att godkänna. Knas. Det var iallafall kul att se att några läser Milos blogg :-)   Nu ligger den lilla skitu...

Ovido - Quiz & Flashcards